Obvyklé postupy (činnosti) správního úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání při vyřizování žádostí, návrhů a jiných dožádání veřejnosti
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zpracovala - na základě usnesení vlády č. 237 ze dne 17. března 2004 o Postupu a hlavních směrech reformy a modernizace ústřední státní správy - Seznam obvyklých postupů podle standardu ISVS, spadajících do její působnosti.

Kromě nejčastěji používaných postupů identifikovala Rada i situace, které do působnosti Rady nepatří. Výčet a stručný popis těchto situací usnadňuje veřejnosti orientaci v mediální problematice a zkracuje dobu potřebnou k uspokojení jejích požadavků.

Seznam obvyklých postupů podle standardu ISVS
  • Pojmenování životní situace

    Žádost o poskytnutí informace

  • Základní informace k životní situaci

    Požadovaná informace se týká rozhlasového a televizního vysílání v České republice.

  • Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    V této věci je oprávněna jednat každá fyzická nebo právnická osoba.

  • Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Informace jsou poskytovány na základě žádosti. Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání poskytne žadateli požadované informace včetně doprovodných informací, s vyloučením pouze těch informací, u nichž to stanoví zákon.

  • Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    O informaci požádejte ústně (osobně), písemně nebo prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

  • Na kterém úřadu můžete tuto životní situaci řešit

    Obraťte se na Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

  • Jaké doklady a informace musíte mít s sebou

    Je třeba mít k dispozici průkaz totožnosti.

  • Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

  • Jaké jsou v této životní situaci správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Žadatel hradí náklady spojené s vytištěním informace, pořízením kopie nebo záznamu informace a zasláním informace žadateli, a to ve výši:

    • 2 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A4,
    • 3 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A4,
    • 3,50 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A3,
    • 4,50 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A3,
    • 30 Kč za 1 ks nenahraného CD/DVD.
    Pokud se jedná o informaci, která si vyžádá mimořádně rozsáhlé vyhledávání a zpracování, zaplatí žadatel náklady ve výši 300 Kč za každou započatou hodinu práce zaměstnance Úřadu Rady.

    Náklady na poštovní služby jsou uplatňovány dle ceníku České pošty, s.p.

  • Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Lhůta pro vyřízení je:

    • 7 dnů - pokud požadovaná informace není v působnosti Rady pro rozhlasové a televizní vysílání,
    • 7 dnů - při žádosti o upřesnění požadované informace,
    • 7 dnů - v případě odkazu na již zveřejněnou informaci,
    • 15 dnů - pro poskytnutí odpovědi nebo informace o prodloužení lhůty,
    • 25 dnů - pro poskytnutí informace po prodloužení lhůty.

  • Kteří jsou další účastníci (dotčení) postupu

    Zaměstnanci Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

  • Jaké další činnosti jsou po vás jako žadateli požadovány

    Na žádosti uveďte svoji identifikaci, jinak se žádost odkládá.

  • Můžete využít tuto elektronickou službu

    Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím formuláře Dotazy a stížnosti z webových stránek rrtv.cz