
 

1 

 

Tisková zpráva ze 7. zasedání, konaného dne 19. 4. 2011  

 

ROZHLASOVÉ VYSÍLÁNÍ 

 

-  Rada udělila provozovateli BROADCAST MEDIA s. r. o., IČ: 26145430 se sídlem 
Říčanská 3, č.p. 2399 PSČ 101 00 Praha 10 souhlas ke změně skutečností uvedených 
v ţádosti o licenci k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím vysílačů 
programu Rádio BEAT (licence č.j. Ru/138/01 ze dne 12. června 2001) spočívající ve 
změně územního rozsahu vysílání a souboru technických parametrů, a to v přidělení 
kmitočtu Humpolec – Ţeliv 101,6 MHz / 500 W souřadnice WGS 84: 15 14 39 / 49 30 34 
podle § 20 odst. 4 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona č. 231/2001 Sb.  

-  Rada neudělila provozovateli BROADCAST MEDIA s. r. o., IČ: 26145430 se sídlem 
Říčanská 3, č.p. 2399 PSČ 101 00 Praha 10 souhlas ke změně skutečností uvedených 
v ţádosti o licenci k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím vysílačů 
programu Rádio BEAT (licence č.j. Ru/138/01 ze dne 12. června 2001) spočívající ve 
změně územního rozsahu vysílání a souboru technických parametrů, a to v přidělení 
kmitočtu Omice 91,4 MHz / 200 W alt. 101,6 MHz / 200 W z důvodu negativního 
stanoviska Českého telekomunikačního úřadu. 

-  Rada neudělila provozovateli MEDIA BOHEMIA a. s., IČ: 26765586 se sídlem 
Koperníkova 794/6, 120 00 Praha 2, souhlas ke změně skutečností uvedených v 
ţádosti o licenci k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím vysílačů programu 
RÁDIO BLANÍK ZÁPADNÍ ČECHY (licence č.j. Ru/286/00 ze dne 17. listopadu 2000) 
spočívající ve změně územního rozsahu vysílání a souboru technických parametrů, a to 
v přidělení kmitočtů Sokolov 104,8 MHz / 100 W a Cheb - Špitálský vrch 99,0 MHz / 100 
W z důvodu negativního stanoviska Českého telekomunikačního úřadu. 

-  Rada udělila provozovateli AZ Rádio s. r. o., IČ: 25325418 se sídlem Lidická 
1005/23b, PSČ 602 00 Brno souhlas ke změně skutečností uvedených v ţádosti o 
licenci k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím vysílačů programu MAGIC 
BRNO (licence Ru/116/04 ze dne 8. července 2004) spočívající ve změně licenčních 
podmínek, a to změně programové skladby podle § 21 odst. 1 d) zákona č. 231/2001 
Sb.  

-  Rada udělila provozovateli MEDIA BOHEMIA a. s., IČ 26765586, se sídlem 
Koperníkova 794/6, 120 00 Praha 2, souhlas se změnou skutečností uvedených v 
ţádosti o licenci k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím vysílačů programu 
Hitrádio FM Crystal (licence č.j. Ru/284/00/183 ze dne 7. listopadu 2000) podle § 21 
odst. 1 písm. d) zákona č. 231/2001 Sb., spočívající ve změně licenčních podmínek - 
vysílacího schématu, změny podílu mluveného slova, podílu zpravodajských a 
publicistických pořadů a změny podílu české a slovenské hudby. 

-  Rada udělila společnosti LONDA spol. s r. o.,  IČ 492 419 31, se sídlem Křemencová 
4, Praha 1, Nové Město, PSČ 110 00, transformační licenci k provozování rozhlasového 
vysílání prostřednictvím pozemních vysílačů podle Čl. II. přechodných ustanovení, 
zákona č. 196/2009 Sb., kterým se mění zákon č. 231/2001 Sb., pro program Rádio 
Impuls (licence č.j. Ru/194/98 ze dne 9. června 1998) na kmitočtech Aš 99,1 MHz 0,1 
kW; Benešov 99,6 MHz 0,2 kW; Beroun 101,5 MHz 0,2 kW; Brno 87,6 MHz 70 kW; 
České Budějovice 102,9 MHz 65 kW; Děčín 102,7 MHz 0,2 kW; Hodonín 97,7 MHz 0,2 
kW; Jablonec nad Nisou 104,3 MHz 0,1 kW; Jeseník 100,9 MHz 20 kW; Jihlava 100,3 
MHz 10 kW; Karlovy Vary 93,0 MHz 0,2 kW; Kašperské Hory 98,4 MHz 5 kW; Klatovy 
94,0 MHz 10 kW; Livzalac 92,1 MHz 0,2 kW Ostrava 89,0 MHz 43 kW; Pardubice 106,0 
MHz 80 kW; Plzeň 91,4 MHz 100 kW; Praha 96,6 MHz 5 kW; Příbram 96,4 MHz 0,2 
kW; Sokolov 96,5 MHz 0,2 kW; Trutnov 92,1 MHz 20 kW; Ústí nad Labem 102,0 MHz 



 

2 

 

100 kW; Valašské Meziříčí 100,5 MHz 10 kW; Zlín 102,3 MHz 10 kW; Znojmo 90,2 MHz 
0,2 kW na dobu do 10. října 2025.  

-  Rada upozornila provozovatele Radio Černá Hora II., s. r. o., IČ: 25257293, se sídlem 
Jihoslovanská 36, Trutnov, PSČ 541 01, dle § 59 odst. 1 zákona č. 231/2001 Sb. na 
porušení ustanovení § 53 odst. 6, zákona č. 231/2001 Sb. v platném znění, které 
zakazuje sponzorovat zpravodajské a politicko-publicistické pořady. Porušení spočívá v 
zařazení sponzorského vzkazu k informačnímu servisu o počasí a sněhovém 
zpravodajství, například v ranním vysílacím bloku programu RÁDIO ČERNÁ HORA v 
07:02:51 hodin po informaci o počasí a v 07:32:38 hodin po sněhovém zpravodajství, 
přičemţ výjimka umoţňující takové sponzorování servisních informací není od 1. června 
2010 jiţ platná. 

-  Rada se seznámila s podnětem posluchače, který se tyká vulgarity písně Jebe 
odvysílané na programu Evropa 2, s podnětem posluchače, který se tyká nevhodnosti 
vysílání písně od Rytmuse Jebe na programu Evropa 2 a s analýzou písně Tepláky, 
odvysílané na programu Radia Relax dne 12. března 2011. 

-  Rada se seznámila s rozsudkem Městského soudu v Praze ze dne 2. března 2011, 
č.j. 7 A 159/2010, kterým bylo zrušeno rozhodnutí Rady ze dne 8. září 2009, sp.zn. 
2009/821/dol/COU, o neudělení souhlasu se změnou skutečností obsaţených v ţádosti 
o licenci k rozhlasovému vysílání prostřednictvím vysílačů programu COUNTRY RADIO 
(licence Ru/91/99 ze dne 14. prosince 1998), spočívající ve změně územního rozsahu 
vysílání, a to přidělením souboru technických parametrů Brno 98,1 MHz/1 kW, a věc 
vrácena Radě k dalšímu řízení. 

-  Rada se seznámila s rozsudkem Městského soudu v Praze ze dne 8. dubna 2011, č.j. 
5 A 72/2010, kterým bylo zrušeno rozhodnutí Rady ze dne 2. února 2010, sp.zn. 
2009/821/dol/COU, o neudělení souhlasu se změnou skutečností obsaţených v ţádosti 
o licenci k rozhlasovému vysílání prostřednictvím vysílačů programu COUNTRY RADIO 
(licence Ru/91/99 ze dne 14. prosince 1998), spočívající ve změně územního rozsahu 
vysílání, a to přidělením souboru technických parametrů Brno 98,1 MHz/1 kW, a věc 
vrácena Radě k dalšímu řízení. 

-  Rada souhlasila s podáním kasační stíţnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze 
ze dne 8. dubna 2011, č.j. 5 A 72/2010, kterým bylo zrušeno rozhodnutí Rady ze dne 2. 
února 2010, sp.zn. 2009/821/dol/COU, o neudělení souhlasu se změnou skutečností 
obsaţených v ţádosti o licenci k rozhlasovému vysílání prostřednictvím vysílačů 
programu COUNTRY RADIO (licence Ru/91/99 ze dne 14. prosince 1998), spočívající 
ve změně územního rozsahu vysílání, a to přidělením souboru technických parametrů 
Brno 98,1 MHz/1 kW, a věc vrácena Radě k dalšímu řízení. 

 

AVMSnV 

 

-  Rada zapsala poskytovatele audiovizuálních mediálních sluţeb na vyţádání 
Československá filmová společnost, s. r. o./www.csmuzika.cz do Evidence pod číslem 
2011/274 a vydala poskytovateli potvrzení o zápisu do Evidence. 

-  Rada zapsala poskytovatele audiovizuálních mediálních sluţeb na vyţádání 
Československá filmová společnost, s. r. o./www.csmini.cz do Evidence pod číslem 
2011/275 a vydala poskytovateli potvrzení o zápisu do Evidence. 

-  Rada zapsala poskytovatele audiovizuálních mediálních sluţeb na vyţádání 
Statutární město Most/tv.mesto-most.cz do Evidence pod číslem 2011/269 a vydala 
poskytovateli potvrzení o zápisu do Evidence. 

-  Rada zapsala poskytovatele audiovizuálních mediálních sluţeb na vyţádání OIK TV, 
s. r. o./www.oik.cz do Evidence pod číslem 2011/283 a vydala poskytovateli potvrzení o 
zápisu do Evidence. 



 

3 

 

-  Rada nezapsala Statutární město Most/listy.mesto-most.cz jako poskytovatele 
audiovizuálních mediálních sluţeb na vyţádání. 

-  Rada nezapsala Zdeňka Slezáka/Aumojekoule.cz jako poskytovatele audiovizuálních 
mediálních sluţeb na vyţádání. 

 

TELEVIZNÍ VYSÍLÁNÍ 

 

-  Rada udělila právnické osobě, společnosti CET 21 spol. s r. o., IČ 45800456, se 
sídlem Kříţeneckého nám. 1978/5, Praha 5, PSČ 152 00, licenci k provozování 
televizního vysílání šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů; název 
(označení) programu: VOYO; základní programová specifikace: zpravodajství, sport, 
publicistika, dramatická tvorba; časový rozsah vysílání: 4-16 h denně; hlavní jazyk 
vysílání: český jazyk; výčet států, na jejichţ území má být vysílání zcela nebo převáţně 
směřováno: Česká republika; identifikace přenosového systému: vysílání 
prostřednictvím dálkového přístupu - internetu; informace o přístupu k vysílání: 
www.voyo.cz či http://voyo.nova.cz; a to na dobu 12 let od právní moci tohoto 
rozhodnutí. 

-  Rada vydala provozovateli Digital Broadcasting s. r. o., IČ: 26839407 se sídlem 
Ostrava, Poruba, Stavební 992/1, PSČ 708 00, souhlas se změnou skutečností 
uvedených v ţádosti o licenci sp. zn.: 2009/8/FIA/Dig ze dne 17. února 2009 dle § 21 
odst. 1, písm. a) a d) zákona č. 231/2001 Sb. spočívající: 1) ve změně označení (názvu) 
programu z TV Telka na: Telka; 2) v rozšíření vysílání prostřednictvím kabelových 
systémů o televizní vysílání prostřednictvím druţice, přičemţ hlavní jazyk vysílání bude: 
český jazyk; výčet států, na jejichţ území má být vysílání zcela nebo převáţně 
směřováno: Česká republika, Slovenská republika; 3) ve změně licenčních podmínek 
spočívajících ve změně vysílacího schématu dle ţádosti provozovatele ze dne 29. 
března 2011, č.j. 2873 ve znění upřesnění ze dne 11. dubna 2011, č.j.: 3202. 

-  Rada informuje regulační orgány členských států Evropské unie (mimo ČR) tj., 
Slovenské republika, na jejíţ území je televizní vysílání programu Telka provozovatele 
Digital Broadcasting s. r. o., IČ: 268 39 407, se sídlem Ostrava, Poruba, Stavební 992/1, 
PSČ 708 00, zcela nebo převáţně směrováno; základní programová specifikace: 
Všeobecný širokoformátový program s přidaným obsahem pořadů pro mládeţ a děti; 
hlavní jazyk vysílání: český jazyk. 

-  Rada vydala provozovateli AIDEM a. s., IČ: 276 95 964, sídlo Brno, Ţidenice, 
Zengrova 2693/2, PSČ 615 00, dle § 21 odst. 1 písm. e) a odst. 7 zákona č. 231/2001 
Sb., souhlas ke změně skutečností uvedených v ţádostech o licenci sp.zn.: 
2008/166/SVE/AID, č.j. sve/1519/08, ze dne 26. února 2008 a licenci sp. zn.: 
2011/30/FIA/AID, č.j. FIA/886/2011 ze dne 8. března 2011, spočívající ve změně 
způsobu rozdělení hlasovacích práv, změně výše vkladu jednotlivých akcionářů, jejich 
obchodních podílů a seznamu akcionářů v souvislosti s převodem podílu ve společnosti 
na třetí osobu, dle podání ze dne 30. března 2011, č.j. 2888 ve znění doplnění ze dne 8. 
dubna 2011, č.j. 3156. 

-  Rada vydala provozovateli M – servis Zlín s. r. o., IČ 25506200, sídlo Zlín, Tečovice 
143, PSČ 763 02, souhlas ke změně skutečností uvedených v ţádosti o licenci č.j. 
Ru/132/02, ze dne 21.6.2002, dle § 21 odst. 1 písm. c) zákona č. 231/2001 Sb. 
spočívající ve změně územního rozsahu vysílání ukončením vysílání programu IK 
POZLOVICE v katastrálních územích Pozlovice a Podhradí (okres Zlín) ke dni 1.3.2011, 
dle podání č.j. 1278. 

-  Rada se seznámila s oznámením provozovatele M – servis Zlín s. r. o., IČ 25506200, 
sídlo Zlín, Tečovice 143, PSČ 763 02 (licence Ru/132/02) o změně kanálového 
obsazení programu Infokanál obce OSTROŢSKÁ NOVÁ VES na S13, dle podání č.j. 
1278. 



 

4 

 

-  Rada vzala na vědomí, ţe provozovateli InzertMax s. r. o., IČ 28894880, sídlo Na 
Folimance 2154/17, Praha 3 – Ţiţkov, PSČ 130 00, zanikla dne 30. března 2011 podle 
§ 24 písm. f) zákona č. 231/2001 Sb., licence k provozování televizního vysílání 
programu InzertMax, šířeného prostřednictvím druţice udělené na základě rozhodnutí 
č.j. sve/1116/2010, sp.zn. 2010/196/sve/INZ ze dne 30. března 2010, dle podání č.j. 
2874, a vydala o této skutečnosti osvědčení. 

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) § 59 odst. 1 - 3 
zákona č. 231/2001 Sb. upozornila provozovatele vysílání TOTALPRESS, s. r. o., IČ: 
27171531, se sídlem Praha 1, Nové Město, Václavské náměstí 802/56, PSČ 110 00, na 
porušení zákona č. 231/2001 Sb., spočívající v provozování vysílání programu PUBLIC 
prostřednictvím zvláštních přenosových systémů (online vysílání prostřednictvím 
dálkového přístupu - internetu, dostupné na www.publictv.cz), aniţ je k tomu oprávněn, 
čehoţ se dopustil tím, ţe nepoţádal Radu o licenci k provozování vysílání šířeného 
prostřednictvím zvláštních přenosových systémů dle § 25 zákona č. 231/2001 Sb. a 
současně na porušení zákona č. 132/2010 Sb., spočívající v porušení povinnosti 
ukončit vysílání po marném uplynutí lhůty dle přechodných ustanovení § 21 odst. 1 
zákona č. 132/2010 Sb. Rada provozovateli vysílání stanovuje lhůtu k nápravě 20 dnů 
ode dne doručení tohoto rozhodnutí, která spočívá v povinnosti ukončit šířené vysílání 
programu PUBLIC prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.  

-  Rada upozornila provozovatele televizního vysílání prostřednictvím druţice HUKU s. 
r. o., IČ 28545800, sídlo Praha 8, Dolní Chabry, Perštejnská 319/7, PSČ 184 00, 
(licence č.j. Fia/2793/09, sp. zn. 2009/400/Fia/HUK), na porušení § 32 odst. 7 zákona č. 
231/2001 Sb., kterého se dopustil tím, ţe neumoţnil divákům snadný, přímý a trvaly 
přístup k údajům uvedeným pod písm. a), b) a c), odst. 7 zákona č. 231/2001 Sb. a 
stanovuje mu lhůtu k nápravě do 15 dnů ode dne doručení tohoto upozornění; podání 
č.j. 880. 

-  Rada se seznámila s oznámením provozovatele TKW s. r. o., IČ 25519051, sídlo 
Brno, Štefáčkova 5, PSČ 628 00, dle § 29 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb. o změně 
skutečností uvedených v přihlášce k registraci převzatého vysílání prostřednictvím 
kabelových systémů č.j. Rg/29/98 ze dne 20.5.1998, spočívající ve změně programové 
nabídky, a to v jejím rozšíření o televizní program Prima love, dle č.j. 2999. 

-  Rada v rámci správního řízení spis. zn. 2010/1212/had/POO provedla důkaz 
zhlédnutím záznamu obchodního sdělení TOM BALL, hlavolam - soutěţ (mutace 1), 
odvysílaného v premiéře dne 12. května 2010 v 06:50:10 hodin na programu O. 

-  Rada v rámci správního řízení spis. zn. 2011/256/had/FIR provedla důkaz zhlédnutím 
záznamu obchodního sdělení TOM BALL, hlavolam - soutěţ (mutace 1), odvysílaného v 
premiéře dne 12. května 2010 v 06:50:10 hodin na programu O. 

-  Rada v rámci správního řízení spis. zn. 2010/1144/had/Gla provedla důkaz 
zhlédnutím záznamu obchodního sdělení na produkt Cervarix (mutace 1), které bylo 
premiérově odvysíláno na programu Nova dne 26. 05. 2010 od 22:10:25 hodin a dále 
pak ve 4 reprízách v témţe dni na programu Nova od 22:14:17; 22:29:39 a 22:33:16 
hodin. 

-  Rada v rámci správního řízení vedeného pod spis.zn. 2011/31/RUD/CET provedla 
důkaz zhlédnutím záznamu pořadu Televizní noviny, respektive reportáţe Trmická 
farnost jde kvůli dluhům do konkurzu, která byla odvysílána dne 5. listopadu 2010 od 
19:30 hodin na programu Nova. 

-  Rada v rámci správního řízení vedeného pod spis.zn. 2011/32/RUD/CET provedla 
důkaz zhlédnutím záznamu pořadu Televizní noviny, respektive reportáţe Plastová 
okna z Polska - odborníci před nimi varují, která byla odvysílána dne 5. prosince 2010 
od 19:30 hodin na programu Nova. 

-  Rada se seznámila s analýzou programu O provozovatele Stanice O, a. s. ze dne 19. 
března 2011 v časovém úseku 14:00 – 21:00 hodin. 



 

5 

 

 

- Rada v rámci své působnosti dané ustanovením § 5 písm. a) a f) a § 59 odst. 1–3 
zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně 
dalších zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, upozornila 
provozovatele FTV Prima, spol. s r. o., IČ: 48115908, se sídlem 18000 Praha 8 - Libeň, 
Na Ţertvách 24/132, na porušení § 49 odst. 1 písm. a) zákona 231/2001 Sb., kterého se 
dopustil tím, ţe dne 21. března 2011 v 16:10 hodin na programu Prima love odvysílal 
reklamu, která nebyla na konci zřetelně oddělena od ostatního vysílání. Nezřetelnost 
oddělení spočívala v tom, ţe na reklamu Provident plynule navázala programová 
upoutávka na seriál Nemocnice Mercy. Mezi oběma těmito prvky nebyl ţádný zřetelný 
předěl, podle něhoţ by divák mohl rozpoznat, ţe skončila reklama. Programová 
upoutávka byla běţnou částí vysílání a jako taková nemohla plnit funkci oddělení 
reklamy od ostatních částí vysílání. Odvysíláním reklamy bez zřetelného oddělení od 
ostatního vysílání se provozovatel dopustil porušení povinnosti zajistit, aby reklamy a 
teleshopping byly snadno rozeznatelné; u provozovatele rozhlasového vysílání zřetelně 
zvukově a u provozovatele televizního vysílání zřetelně zvukově, obrazově nebo 
zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky oddělené od ostatních částí vysílání. 
Rada stanovuje lhůtu k nápravě 7 dní od doručení tohoto upozornění. 

-  Rada v rámci své působnosti dané ustanovením § 5 písm. a) a f) a § 59 odst. 1–3 
zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně 
dalších zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, upozornila 
provozovatele FTV Prima, spol. s r. o., sídlem Na Ţertvách 24/132, 180 00 Praha 8 – 
Libeň, IČ: 48115908, na porušení § 31 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb., kterého se 
dopustil tím, ţe v pořadu Partie, vysílaném na programu Prima televize v období od 1. 
prosince 2010 do 31. března 2011, došlo ke zvýhodnění politických stran ODS, ČSSD, 
TOP 09 a VV oproti páté parlamentní straně KSČM tím, ţe ţádný její zástupce nebyl v 
průběhu 4 měsíců vysílání pořadu Partie hostem tohoto politicko-publicistického pořadu. 
Tímto porušil povinnost zajistit, aby ve zpravodajských a politicko-publicistických 
pořadech bylo dbáno zásad objektivity a vyváţenosti a zejména nebyla v celku 
vysílaného programu jednostranně zvýhodňována ţádná politická strana nebo hnutí, 
popřípadě jejich názory nebo názory jednotlivých skupin veřejnosti, a to s přihlédnutím k 
jejich reálnému postavení v politickém a společenském ţivotě. Rada stanovuje lhůtu k 
nápravě 30 dní od doručení tohoto upozornění. 

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 3. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 20:33:10 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 6. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 



 

6 

 

celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 10:30:03 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 7. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 20:06:29 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 8. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 10:36:27 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 10. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 21:30:10 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 11. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 07:20:03 hodin 



 

7 

 

kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 12. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 20:35:34 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 13. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 10:35:35 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada v rámci své kompetence dané ustanovením § 5 písm. a) a f) zákona č. 
231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších 
zákonů (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), v platném znění, v souladu s ustanovením § 
46 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, rozhodla zahájit s 
provozovatelem Česká televize, IČ: 00027383, se sídlem Kavčí hory, 140 70 Praha 4, 
správní řízení z moci úřední pro moţné porušení čl. IV, odst. 12 zákona č. 304/2007 
Sb., kterého se provozovatel mohl dopustit tím, ţe dne 22. prosince 2010 na programu 
ČT4 Sport překročil povolený denní reklamní limit o 13 s, neboť k odvysílané reklamě o 
celkové stopáţi 430 s je třeba připočíst téţ obchodní sdělení MF Dnes, oficiální partner 
hokejové extraligy (sponzor pořadu, mutace 7) v délce 15 s, vysílané od 20:03:57 hodin 
kteréţto mělo charakter reklamy, která však nebyla snadno rozeznatelná a nebyla 
zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky 
oddělena od ostatních částí vysílání.  

-  Rada se seznámila se zprávou o kontrole televizního vysílání prostřednictvím 
screeningu s návrhy dalšího postupu za období únor 2011, která pokrývala úseky 
vysílání těchto programů v těchto časech: HBO Česká republika, spol. s r. o., /Cinemax 
1.2.2011 00:00-02:00 a 3.2.2011 00:00-10:00 a 27.2.2011 00:00-10:00 a 27.2.2011 
00:00-10:00, CET 21 spol. s r. o./Nova Sport 5.2.2011 12:00-22:00 a 12.2.2011 22:00-
06:00, HBO Česká republika, spol. s r. o., /Cinemax 2 5.2.2011 14:00-22:00, Česká 
televize/ČT4 Sport 6.2.2011 22:00-06:00 a 11.2.2011 18:00-06:00 a 11.2.2011 18:00-
06:00 a 19.2.2011 12:00-22:00, HBO Česká republika, spol. s r. o., /HBO 2 7.2.2011 
12:00-22:00 a 9.2.2011 12:00-22:00, CET 21 spol. s r. o./Nova 11.2.2011 22:00-06:00, 
HBO Česká republika, spol. s r. o., /HBO Comedy 11.2.2011 12:00-22:00, FILM 
EUROPE, s. r. o./Doku CS 12.2.2011 00:00-23:59 a 17.2.2011 00:00-23:59, Sport 5 a. 
s./SPORT 5 13.2.2011 14:00-22:00 a 13.2.2011 14:00-22:00, FTV Prima, spol. s r. 



 

8 

 

o./Prima Cool 13.2.2011 23:00-05:00, FILM EUROPE, s. r. o./Muzika CS 19.2.2011 
00:00-23:59. 

-  Rada se seznámila s následujícími podáními k obsahu televizních programů 
doručenými v období 17. Března – 12. dubna 2011: FTV Prima s. r. o./Prima televize – 
Soukromá dramata, reportáţ Exekuce, 29. března 2011 ve 21:20 hodin; Česká 
televize/ČT1 – Reportéři ČT, reportáţe Pochyby o férovosti arbitráţe Diag Human, 
Kauza Diag Human a Kauza Diag Human potřetí, 29. března, 31. května a 25. října 
2010 cca ve 21:30 hodin; FTV Prima s. r. o./Prima televize – Krimi plus, 20. března 
2011 v 19:35 hodin; Různí provozovatelé/různé programy – reklama na očkování dětí 
vakcínami Synflorix a Rotarix společnosti GlaxoSmithKline, s. r. o., premiéra Mutace 1 
dne 1. září 2010 v 08:33:14 hodin na programu Nova, premiéra Mutace 2 dne 21. února 
2011 ve 13:35:24 hodin na programu Prima televize; Česká televize/ČT1 – Kluci v akci, 
29. ledna 2011 v 17:00 hodin; TOTALPRESS, s. r. o./PUBLIC – telefonická soutěţ při 
vysílání pořadu Sexy výhra, 1. ledna 2011 po půlnoci; Různí provozovatelé/různé 
programy – reklama na slevové nabídky společnosti Alza, premiéra v televizním vysílání 
2. března 2011 ve 13:56:03 na programu Prima COOL; CET 21 spol. s r. o./NOVA – 
Tisíc a jedna noc bez přesného určení dílu; Barrandov Televizní Studio a. s./Televize 
Barrandov – upoutávka na pořad Nová tvář před pořadem Animáček, 13. března 2011 v 
18:50 hodin; Česká televize/ČT1 – Studio Kamarád, 16. ledna 2011 v 7:30 hodin; RTA 
JIŢNÍ ČECHY, s. r. o./ RTA JIŢNÍ ČECHY – vysílání 10. března 2011; Česká 
televize/různé programy – bez vztahu ke konkrétnímu odvysílanému pořadu; 
Nespecifikovaný provozovatel – bez přímého vztahu k televiznímu vysílání. 

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (dále jen Rada) v rámci své působnosti dané 
ustanovením § 5 písm. a) a f) a § 59 odst. 1–3 zákona č. 231/2001 Sb., o provozování 
rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů (dále jen zákon č. 
231/2001 Sb.), v platném znění, upozorňuje provozovatele FTV Prima, spol. s r.o., IČ: 
48115908, se sídlem 18000 Praha 8 - Libeň, Na Ţertvách 24/132, na porušení § 31 
odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., neboť odvysíláním pořadu Soukromá dramata, resp. 
příspěvku Exekuce, dne 29. března 2011 ve 21:20 hodin na programu Prima televize 
porušil povinnost poskytovat objektivní a vyváţené informace nezbytné pro svobodné 
vytváření názorů. Porušení povinnosti spočívalo v tom, ţe při informování o konkrétním 
případu, který byl v příspěvku pouţit k ilustraci obecnějšího fenoménu odnětí dítěte na 
základě soudního rozhodnutí při předávání dítěte, které je ve střídavé péči rodičů, 
provozovatel opomněl uvést podstatnou informaci, ţe k odnětí dítěte došlo teprve po 
vyčerpání všech jiných právních institutů a postupů. Objektivní obraz případu tím byl 
porušen a zkreslen. Bez této podstatné informace měl divák výrazně sníţenou moţnost 
si na tento ilustrativní případ, a v důsledku na celý pořad, resp. příspěvek Exekuce, 
svobodně vytvořit vlastní názor. Rada stanovuje lhůtu k nápravě 7 dní od doručení 
tohoto upozornění. 
- Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (dále jen Rada) v rámci své působnosti dané 
ustanovením § 5 písm. a) a f) a § 59 odst. 1–3 zákona č. 231/2001 Sb., o provozování 
rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů (dále jen zákon č. 
231/2001 Sb.), v platném znění, upozorňuje provozovatele FTV Prima, spol. s r. o., IČ: 
48115908, se sídlem 18000 Praha 8 - Libeň, Na Ţertvách 24/132, na porušení § 31 
odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb., neboť odvysíláním pořadu Krimi plus na téma práce 
Policie ČR v Libčicích nad Vltavou dne 20. března 2011 v 19:35 hodin na programu 
Prima televize porušil povinnost poskytovat objektivní a vyváţené informace nezbytné 
pro svobodné vytváření názorů. Porušení povinnosti spočívalo v tom, ţe při informování 
o případech, které řešilo libčické oddělení policie v jednom dni, byla zdůrazněna 
informace, ţe jde o případy z Libčic nad Vltavou, ačkoliv ve skutečnosti libčické 
oddělení policie má širší působnost a větší část případů nebyla z Libčic, coţ nebylo v 
pořadu uvedeno. Divák tak dostal celkově neobjektivní informaci o situaci v Libčicích. 
Rada stanovuje lhůtu k nápravě 7 dní od doručení tohoto upozornění. 



 

9 

 

-  Rada vydala dne 19. dubna 2011 v souladu s ustanoveními § 5 písm. f) a § 60 odst. 1 
písm. b) zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o 
změně dalších zákonů, v platném znění (dále jen zákon č. 231/2001 Sb.), a dále podle 
ustanovení § 67 zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu, v platném znění (dále jen 
správní řád), toto rozhodnutí: Rada uloţila provozovateli Česká televize, IČ: 000 27 383, 
Na Hřebenech II 1132/4, Kavčí hory, 140 70 Praha 4, pokutu ve výši 50 000,- Kč za 
porušení § 31 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb., neboť zpravodajství o výsledcích 
arbitráţe spojené s televizním programem TV3 dne 8. 7. 2009 v pořadu:"Události v 
regionech - Praha – Česko vyhrálo arbitráţ s lucemburskou společností European 
Media Ventures", vysílaném v 18:00 hodin na programu ČT 1; dne 8. 7. 2009 v 
pořadu:"Události v regionech – Česko vyhrálo arbitráţ s lucemburskou společností 
European Media Ventures" vysílaném v 18:00 hodin na programu ČT 24; dne 8. 7. 2009 
v pořadu:"Události – Česko vyhrálo arbitráţ se společností European Media Ventures" 
vysílaném v 19:00 hodin na programu ČT 1; dne 8. 7. 2009 v pořadu: "Události – Česko 
vyhrálo arbitráţ se společností European Media Ventures" vysílaném v 19:00 hodin na 
programu ČT 24; dne 8. 7. 2009 v pořadu: "Ekonomika – Česko vyhrálo arbitráţ se 
společností European Media Ventures" vysílaném v 21:10 hodin na programu ČT 24; 
dne 8. 7. 2009 v pořadu:"Události, komentáře – Česko vyhrálo arbitráţ s European 
Media Ventures" vysílaném v 22:30 hodin na programu ČT 2; dne 8. 7. 2009 v 
pořadu:"Události, komentáře – Česko vyhrálo arbitráţ s European Media Ventures" 
vysílaném v 22:30 hodin na programu ČT 24; dne 14. 7. 2009 v pořadu:"Ekonomika – 
Kdo zaplatí soudní náklady ve sporu ČR a lucemburskou firmou?", vysílaném v 21:10 
hodin na programu ČT 24; dne 20. 9. 2009 v pořadu:Média a svět – Mediální arbitráţe" 
vysílaném v 16:33 hodin na programu ČT 24, neobsahovalo v dostatečné míře 
relevantní informace, z nichţ by se divák nedozvěděl pouze fakt, ţe ČR uspěla v 
arbitráţi, ale rovněţ skutečnost, ţe se tím prokázalo, ţe Rada pro rozhlasové a televizní 
vysílání rozhodovala ve věci programu TV3 správně a v mezích zákona. Kusé 
informace poskytnuté bez vysvětlujících souvislostí v uvedených pořadech byly ve 
významné disproporci k rozsahu informací poskytovaných v pořadech téhoţ 
provozovatele v době, kdy byla arbitráţ zahájena. Provozovatel se tak dopustil porušení 
povinnosti, která uloţila zajistit, aby ve zpravodajských a politicko-publicistických 
pořadech bylo dbáno zásad objektivity a vyváţenosti a zejména nebyla v celku 
vysílaného programu jednostranně zvýhodňována ţádná politická strana nebo hnutí, 
popřípadě jejich názory nebo názory jednotlivých skupin veřejnosti, a to s přihlédnutím k 
jejich reálnému postavení v politickém a společenském ţivotě. Pokuta je splatná ve 
lhůtě 30 dnů ode dne právní moci tohoto rozhodnutí na účet č. 3754- 19223001/0710, 
vedený u České národní banky, variabilní symbol 20091262. Současně Rada uloţila 
účastníkovi řízení v souladu s ustanovením § 79 odst. 5 správního řádu a § 6 vyhlášky 
č. 520/2005 Sb., povinnost uhradit paušální částku nákladů správního řízení ve výši 
1.000,- Kč. Úhrada nákladů řízení je splatná do pěti pracovních dnů ode dne doručení 
tohoto rozhodnutí, a to na účet č. 3711-19223001/0710, vedený u ČNB, variabilní 
symbol 200901262. 

-  Rada na základě ustanovení § 5 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., o provozování 
rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, v platném znění (dále 
jen zákon č. 231/2001 Sb.) a podle ustanovení § 66 odst. 2 a ustanovení § 76 zákona č. 
500/2004 Sb., správního řádu, v platném znění (dále jen zákon č. 500/2004 Sb.) vydala 
dne 19. dubna 2011 toto usnesení: Rada zastavila s provozovatelem Česká televize, IČ: 
000 27 383, se sídlem Na Hřebenech II 1132/4, Kavčí hory, 140 70 Praha 4, správní 
řízení vedené pro moţné porušení § 31 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb., ke kterému 
mělo dojít odvysíláním pořadu Události, komentáře, resp. reportáţe Filharmonie bez 
Darjanina, dne 7. května 2010 v 22:00 hodin na programu ČT 24, neboť se porušení 
zákona neprokázalo, čímţ odpadl důvod pro vedení řízení. 

-  Rada se seznámila s rozsudkem Nejvyššího správního soudu č.j. 8 As 77/2009, 
kterým byla zamítnuta kasační stíţnost provozovatele televizního vysílání CET 21 spol. 



 

10 

 

s r. o. proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 14. dubna 2010, č.j. 10 Ca 
403/2009, kterým byla zamítnuta ţaloba proti rozhodnutí Rady č.j. 7322/09/bur, jímţ 
byla udělena pokuta 300 000,- Kč provozovateli CET 21 spol. s r. o. za odvysílání 
pořadu Televizní noviny, respektive reportáţe o zrušení traumacentra v Brně, dne 4. 
prosince 2008 od 19.30 hodin na programu Nova, čímţ došlo k porušení § 31 odst. 3 
zákona č. 231/2001 Sb. 

-  Rada se seznámila s rozsudkem Městského soudu v Praze č.j. 9 A 148/2010-49-53 
ze dne 12. ledna 2011, doručeným Radě dne 12. dubna 2011, kterým bylo zrušeno 
rozhodnutí Rady ze dne 13. dubna 2010, spis.zn. 2010/105/vos/CET, zn. 
BUR/1556/2010, kterým byla provozovateli, CET 21 spol. s r. o., uloţena pokuta ve výši 
100 000,- Kč za porušení ustanovení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb., 
kterého se dopustil tím, ţe dne 30. srpna 2009 od 12:35 hodin na programu Nova 
odvysílal pořad Unesený (9), který obsahuje výjevy násilí, tj. mučení, bití, věznění, 
podávání drogy a zkrvavenou tvář zavraţděné ţeny, které jsou způsobilé ohrozit 
psychický nebo mravní vývoj dětí.  

-  Rada se seznámila s reakcí provozovatele OBEC ŠLAPANOV, sídlem Šlapanov 40, 
582 51 Šlapanov, IČ: 00268348, na upozornění č.j. DRD/944/2011, sp. zn. 
2011/241/DRD/OBE, jímţ byl provozovatel Radou upozorněn na porušení § 49 odst. 1 
písm. a) zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním reklamy na sluţby manikúry a modeláţe 
nehtů, která obsahovala kontakt k získání sluţby a popis sluţby a která nebyla zřetelně 
obrazově či zvukově oddělena od ostatních částí vysílání. 

-  Rada se seznámila s rozsudkem Městského soudu v Praze č. j. 3 A 129/2010 ze dne 
16. 2. 2011, kterým bylo zrušeno rozhodnutí Rady ze dne 27. 8. 2010, sp. zn. 
2010/133/had/HBO,č. j. had/2837/2010, kterým byla uloţena pokuta ve výši 200 000,- 
Kč za porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se provozovatel 
HBO Česká republika, spol. s r. o. dopustil odvysíláním pořadu Mé druhé já dne 27. 11. 
2009 od 20:00 hodin na programu HBO. 

-  Rada souhlasila s podáním kasační stíţnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze 
č. j. 3 A 129/2010 ze dne 16. 2. 2011, kterým bylo zrušeno rozhodnutí Rady ze dne 27. 
8. 2010, sp. zn. 2010/133/had/HBO,č. j. had/2837/2010, kterým byla uloţena pokuta ve 
výši 200 000 Kč za porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se 
provozovatel HBO Česká republika, spol. s r. o. dopustil odvysíláním pořadu Mé druhé 
já dne 27. 11. 2009 od 20:00 hodin na programu HBO. 

 

 

 

OSTATNÍ 

 

-  Rada se seznámila s vyhodnocením průběhu přechodu ATV na DTV v České 
republice k 15. 03. 2011. 

-  Rada vzala na vědomí informaci od Českého telekomunikačního úřadu o plánu vyuţití 
rádiového spektra pro kmitočtové pásmo 87,5 aţ 146 MHz a nemá k návrhu připomínky. 

 

V Praze dne 21. 4. 2011 

Kateřina Kalistová 

předsedkyně Rady pro rozhlasové 

a televizní vysílání 

kontakt: info@rrtv.cz 

274 813 830 


